h1

Vettem egy TV-t.

2009. április 26.

img_36721

Ez egy LG 5700 Full HD-s TV.

Adatok:
82 cm-es képátló, 1920 x 1080 Full HD képfelbontás, 50000:1 kontrasztarány, 500 cd/m2 fényerő, 3 ms válaszidő, 16:9 képarány, 178° látószög, XD Engine képjavítás, intelligens szenzor, játék/sport/mozi AV üzemmód, A2/Nicam sztereó hangzás, SRS TruSurround XT térhangzás, 2 x 7 W hangteljesítmény, TOP teletext, gyermekzár, csatlakozók: 3 x HDMI, komponens, 2 x Scart, S-Video, PC

Így látom az ágyamból. 😀

img_3675

Ezúton is köszönöm a Pólus Center beli MM-es eladóknak a sok segítséget, türelmet és ajánlást!

Reklámok

15 hozzászólás

  1. Ez nagyon vagány! Jól fog mutatni rajta a PS3-as Street Fighter IV, és a többi gém, meg HD film. Maj ha kirabolok egy bankot akkor esetleg énis beruhárok egy hasonlóra. 😀


  2. van pénz 😀


  3. i want T_T

    for trual screens 😀


  4. Atis: Hát igen, de sajna még nicns PS3-am (csak az SFIV). Ma este DVD-t nézek rajta, és a PS2-t is kipróbálom rajta.
    Bruti: Szülinapi + Névnapi + Karácsonyi + Ballagási ajándékom. 😀 És még így is beleadtam 35 pénzt. 😀
    Velho: Potom 130-ért a tied is. 😀


  5. Hát Benyo, teljesen természetes, hogy ugyanazon a hétvégén, és ugyanazon a napon, és nem mellesleg ugyanabban a Media Marktban vesszük meg az új kijelzőnket 🙂
    Bár az én monitorom ára ennek csak a töredéke


  6. Milyen válság?


    • Morális. 😉

      Viszont Benyo gratula a TV-hez. ^^
      Öcsém is LG-t vett, bár csak HD ready-t. Én Samsungot vásároltam (szintén csak ready, a full HD nem fért bele a keretbe, sőt igazándiból még az sem amit vettem XD), a +1 év garancia miatt. A ps3 játékok ÁLLATUL fognak kinézni rajta! 😉
      /mondjuk az SF4 annyira pont nem, de ott nem is a grafika a lényeg :)/


  7. Maj ha kirabolo Benyot akkor esetleg nekem is lesz. 😀

    fix’d?


  8. Nem volt kiábrándító, mikor a szabványos TV-felbontásos műsorokat megláttad? Az m1, m2 különösen ronda, az Naptévé übergagyi reklámjairól nem is szólva. De ahogy átkapcsolsz teletextre vagy HD-re, vigyázni kell, hogy meg ne vágd a szemed, annyira éles a kép


  9. Abydos: 😀 Mondju ka te monitorod sem gyenge! 😉
    Surci: Ez még a válság előtt volt betervezve. 😛
    Shearer: Hát igen, a leendő PS3-am volt a legnagyobb nyomaták abban, hogy egy alsóbb árkategóriás Full HD-t vegyek.
    black87: 😀
    St1: Nem, az enyém iszonyatosan jól adja le a képet, egyáltalán nem torzítja a képet, a TXT viszont engem is zavar, mert nem szoktam meg az efféle hírtelen méret és színbeli különbségeket.


  10. Hmm nekem apám multkor vett egy teljesen ugyan ilyet a nappaliba csak sima HD-Ready-s XD

    A nintendo meg a többi retro konzol hogy megy rajta?
    100×100-asban? 😀


  11. Azt nemtom, most csak egy PS2-m van, de az szépen fut. 😀


  12. Az én TV-men okádék a legtöbb magyar csatorna (tisztelet a kivételnek, pl. AXN). Amúgy ez nagyon komoly szégyen rájuk nézve, ugyanis ha átkapcsolok mondjuk egy német csatornára (legyen szó egy egyszerű regionális csatornáról), ami szintén analóg SD adás, azon meg annyira jó a kép, hogy borotválkozni lehet vele.

    A PS2 nagyon meghálálja a normális TV-t, főleg azok a játékok összehasonlíthatatlanul jobbak, amiket lehet 60Hz-en futtatni. Viszont a SNES-t nem próbáltam még ki én sem ezen a TV-n, de valószínűleg kivernék a szememet a 2-3 centis pixelek! 😀


  13. Na és egy Atari 2600-as hogy nézne ki? 😀


  14. Az atari 2600hoz csakis és kizárólag kis konyhai tévét ajánlok… Bár azt full DH-ben nyomatni az igazi élmény 😀

    Remélem a PS2 a tv tunert is meghálálja, mert ha minden igaz beruházok egyre hamarosan, és a gépre akarom rákötni. Egy TF moncsinak mégiscsak szebb a képe mint egy 20 éves 51centisnek 😛



Írj valami szépet. Vagy ne.

