h1

Rap

2010. március 18.

Egy jó, meg egy rossz hír.

A jó:

Megjelent FankaDeli új lemeze Magyarok Nyilai címen, amit ITT lelehet tölteni ingyen, vagy meg is lehet venni ITT kétezer froncsiért. Sanszos a megvétele. A Bëlga négy ingyen lemeze nem fog összesen akkorát ütni, mint ez. Zeneileg, szövegileg TÖKÉLETES. Ezt nevezem én Hip-Hopnak. Igényes zenei alap (komolyzenei hangszerekkel is), lázadó szövegek. Politikáról, A Hazáról. Ezekről.

Oh, és ne feledjétek: “Autót nem lopnék, de ha lehetne, letölteném”.

A rossz hír:

36 éves korában elhunyt Nujabes (せば じゅん, Seba Jun), japán rap DJ, producer, zeneszerző, a nevéhez fűződik többek között a Samurai Champloo anime zenéjének nagy része. Február 26-án halt meg autóbalesetben. Nyugodjék békében.

Nujabes † (1974 - 2010)

(a hírért thx Atrixnak)

14 hozzászólás

  1. Jonna blogján láttam a kommented, letöltöttem, és nagyon király, kösz benyo! 😀

    Bëlgaból amúgy a régi Bëlga a jó, Haverom a Kalauz, BKV, Magyar Nemzeti Hip-Hop Rap, Ovirap, ilyenek. 🙂


    • Az biztos. A Majd Megszokod alapműnek számít a hazai zenetörténelemben, ez tény. Most meg már a rímekre se gyúrnak rá… Kár értük.


  2. Szegény Nujabes. Sajnálom, csíptem a zenéjét, nagyon hangulatos mixeket készített. Még a szobatársaimnak is bejött a zenéje, ami nagy szó.


    • Igen. Az anime nekem nem jött be, de az OST-k annál inkább, faterom is bírta.


      • Nem tetszett a Samurai Champloo? Pedig nekem az az egyik kedvencem, igaz a 7 és a DeeperKyo jobb.


  3. Kár érte 😦 Fankadelit nem ismerem, majd valamikor bele hallgatok


  4. Fankát hallgattam régen sokat, de az “Ezt most” után kezdtem megunni, hogy minden számban a csaj miatt siránkozik szinte. De a Magyarföldre óta megin üt a gyerek.


    • Jaja, volt egy időszaka, amikor elég gyenge volt. Nekem a nagyon első lemezei és ez az új vonal jön be nagyon. Szerintem a Magyarok Nyilai a legjobb eddigi lemeze.


  5. Megvettük a Magyarok Nyilait (volt itt előadása Fankának) és nagyon dúrva 🙂


    • Apámnak most volt az ötvenedik szülinapja, és tőlem azt kapta. 🙂
      Nem volt szívem másoltan kiírni, annyira jóra sikeredett. Egyik legjobb magyar rap lemez, amit eddig hallottam.


      • Sose szerettem a rap-et, de ez most nagyon tetszik. A Magyar Földre is nagyon jó :)Anyámmal éppen hallgatjuk XD


  6. Én is feltoltam a kedvenc számaimat a telómra.
    Anyámnak is mutattam, de neki nem jött be annyira.
    Majd ha felfedezik a nemzeti érzelmű chillout zenét, akkor majd talán. xD


  7. Rest In Beats Nujabes. Nagyon bírtam a zenéit. 20 popribancot feláldoznék az ő életéért 😀



Írj valami szépet. Vagy ne.

