h1

Animék, amiket NEM BÍRTAM végignézni (p.1)

2008. augusztus 24.

Ha ez valami animés blogolós valami,akkor legyen két/három havonta egy animés téma is, nem? 😀 Na, az anime nézés elég érdekesen történik nálam. Nem bánom ha haverok előre lelövik a poént, előttem bármit kilehet spoilerezni, és csak nagyon kevés sorozat van (FLCL, Variable Geo, Fatal Fury moviek meg a KoF:AD), amit végig is nézek. Szal most jönnek azok az animék, amiket egyszerűen nem bírtam végignézni. Part 1 mert késő van, és így hírtelen csak pár jut eszembe, majd jön a többi is.

Szal.

Let’s go!

Fullmetal Alchemist
Igazából az anime eleje még jó is, de a végefelé már annyira elkezdtem unni, hogy homoncolusok, jaj bátyus, jaj öcsi, kék ruhás faszfejek mindenütt, pluszba valami buzi kapuról hablatyolnak, amin van egy szem, és puding van körülötte. Wow. Asszem csak az utolsó 3 részt nem néztem meg, de egy ideig nem is fogom befejezni. Talán majd egyszer. Az tetszett hogy a legszemetebb karakter cigány. Höhö. 😀

Samurai Champloo:
Egyszerűen szarrá untam magam. Pedig a grafika és az elgondolás is jó, de valamiért engem egyszerűen nem tudott lekötni. A harcok unalmasak (már amikor van), szal akciónak én nem is nevezném. Van 1-2 rész (a graffitis, a baseballos a kajaevő versenyes) ami télleg überzsír, de a többi… :S

Berserk:
Ezt el sem kezdtem, mert mire leszedtem véletlenül letörlődött. Pedig állítólag jó. Next.

Black Lagoon: Első széria (vagy mi a faszom)
UA mint a Samurai Champloo, csak még tele van baszva egy csomó faszfejjel akik teljesen random mód  lövöldöznek, pluszba van egy irritáló tetkós csaj aki valszeg vagy grunge vagy sludge metálon nőtt fel, és hallhatjuk minden idők legszarabb endingjét is. A második széria az jó. Az tetszett.

Daphne in the Brilliant Blue
Az alap sztori szar, de amúgy jó sorozat. A közepéig. Poénos karakterek, kellemes akció részekkel, és amikor beindul(na) az egész hirtelen átcsap egy családi melodrámába, ami tönkrebassza az összképet. Tényleg aranyos sorozat, de a vége annyira izgalamas, mint kinn ülni egy fehér műanyagszéken a Hortobágy kellős közepén.

Cromartie High School
10/10 anime, de az utolsó rész az nagyon szar. Szarul is szedtem le meg amúgysem vicces. Ami egy vígjátéknál elég gáz. Amúgy alap mindenkinek. 

Zero no Tsukaima
SSY szerint jó. Szerintem nem. Az igaz hogy csak pár részt láttam belőle, de nekem nagyon nem az én műfajom.

One Piece
Rohadt hosszú. Pedig simán megnézném.

Naruto
80-ig bírtam, utána feladtam. 

Bondage Game
Mert nem bírta a gyomrom.

M.D. Geist
Az Elfen Lied után szerintem a legszarabb anime. De télleg. Egyszeűen annyira szar, hogy hihetetlen. Már azért érdemes megnézni. Vagy nem.

Elfen Lied
Szerintem a legszarabb anime. Vér + ari (ám ugyanakkor embertelenül kegyetlen) kislányok, akik lefejeznek mindenkit, és örülnek, mert sokak szerint a legjobb anime. Én 6 részt bírtam belőle, de elég volt. Ennél az animénél még egy vödör szar is szórakoztatóbb, esküszöm. 

Death Note
Na ebbe aztán csak úgy ÖZÖNLENEK az irritálóbál ittitálóbb faszfejek. De télleg. Ennyi gyökér karaktert egy helyen… Az első rézek jók, L halála után kezd romlani a színvonal. Nagyon

Gravitation
Gondoltátok volna, hogy az első 3 megnézett animém közt volt ez is? 😀 Na mindegy, hosszú történet. 😀 A lényeg hogy szar, és nem csak azért, mert AIDS-es buzik vannak benne. 

Ikki-Tousen
Na ez még egy telibebaszott sorozat. Középiskolás fiatalok gyilkolják halomra egymást, miközben törnek a csontok, ömlik a vér, mindenhol csöcsök és puncik, és az a legerősebb harcos, akinek a legszebb fülbevalója van. Aó sit, rili? Rili. Meg van valami félszemű csaj is, aki úgy öltözködik mint egy bebaszott orosz cosplayer. És unalmas is. Állítólag van belőle több is. Egészségükre.

Tengen-Toppa GL
Már mindenki kívülről fújja miért nem néztem meg, de azért beírtam eztet is.

 Rozen Maiden
SSY és Gy. Zsolt barátom állandóan erről pofáztak, szal én úgy ismerek mindent az animéről, hogy nem is láttm. 😀 És nem is lett kedvem megnézni.

 Ergo Proxy
Bevallom: Túl hülye vagyok ahhoz hogy megértsem. De a kvízshowos rész az ott volt a szeren. XD

Hellsing:
SSY leszedte, 
de szar minőségben. Ő megnézte, én így nem tudtam. De 1-2 haverom szerint nem sokról maradtam le, így nem is nagyon vágyok rá.

Hell Girl
Egy aranyos kislány aki pokolra küld mindenkit, ha meglátogatják a honlapját.  OLVASSD a BLOGOM, KÜLÖNBEN MEGDÖGLESZ!!! Lol. Ráadásul fiatal kora ellenére úgy hörög, mint egy haldokló leprás, és úgy öltözik, mint egy ős-indusztriál metálos, csak színesebb. És pókokkal játszik. A kis nyominger. Meg van egy másik csaj aki pont az ellentéte, aki mindenkit meg akar menteni, meg van még valami csávó is, aki mindig meglepődik. Jó szereposztás, mondhatom.

NieA under 7
Ígértes kezdés. Az eső 2 részt megnéztem. Jó volt, de valahogy nem kötött le, és végü bemondtam az unalmast neki.

Gunparade March
Amennyire jó a manga, olyan szar az anime. Radásul mecha. Fuj. 

Nah, nem is fárasztom magam. FLCL rulz és kész. Ennyi. 😀 A nyers fogalmazás természetesen a poén kedvéért íródott, bár ennek ellenére fenntatom véleményemet. Nem biztos hogy lesz part 2. Talán.

8 hozzászólás

  1. Hát haver,szar az ízlésed.Nagyon. 😀 Dezsnyót az “jó”,de nem annyira,szóval okkéééj,de a TTGL és az FMA annyira überállez animék,hogy teljesen nem tudlak megérteni.És én ha elkezdek valamit,befejezem az esetek 90%-ában,mégha olyan szar is,hogy sírok rajta,és oda kell magam kötözni a székhez(ez volt a Tenjou Tenge :D)


  2. Engem nagyon kevés anime tud lekötni huzamosabb ideig. 😀 Tenjou Tenge nem rosz, abból 3 részt is megnéztem egymás után. 😀
    Igazából nem az ízlésem szar, csak én nem tudok normálisan animét nézni. 😀
    Igazából az FLCL az oka annak is. 😀
    Azelőtt én is megnéztem végig minden elkezdett sorozatot, de utána egy se ment. 😛


  3. LOL Mindenki másképp csinálja 😀 Mindenesetre én most jót röhögtem. Thx!


  4. Remélem az írásomon, és nem személyemen. 😀


  5. Ehh ^^” természetesen az irományodon nevettem (hátmitgondolszterólam?!) 🙂


  6. ,,és ez volt az összes anime amit “láttál” + az flcl. 🙂


  7. Még van egy pár, de azokra nem emlékszem. Maradandót csak 1-2 alkotás hagyott bennem.
    A Berserk-et és a TTGL-t tényleg sajnálom hogy nem néztem meg, majd egyszer lehet belekukkantuk, de csak a Soul Eater után. 😀


  8. A Zéro no tsukaima 4 évada az egyik legjobb anime sorozat, ráadásul rendesen be is van fejezve.



Írj valami szépet. Vagy ne.