h1

Dragon Ball Z Abridged Parody

2009. április 15.

snapshot20090416005547Fuckin’ Musthave Kategóriás sorozat

Az egész sorozat nem más, mint egy DBZ paródia, amit egy magukat TeamFourStar nevű csapat készít. De nem átlagosat.
Egyrészt eszméletlen igényes.
Másrészt:
Én személyszerint rühellem az ilyen hangalámondásos paródiákat, de.. ez egyszerűen…
Miközben ezeket a sorozatokat írom, már túl vagyok az első 9 részen…
….háromszor….
…+ leszedtem az összes részt bónuszokkal, és majd írom is ki DVD-re.
Na, ez a garancia! 😀

A poénok egyáltalán nem erőltettek, én rengetegszer felröhögtem, és most is potyognak a könnyeim. AKI CSAK MINIMÁLISAN ismeri a sorozatot (alapkaraktereket ismer), az tuti szarrá röhögi magát.

Remekül lett megvágva, van történet, vannak visszatérő poénok is, rengeteg effektet és “moddolt” képet is felhasználtak, és a “szinkronszínészek” olyan szinten felül teljesítenek, hogy azt bármelyik szinkronstúdió megirigyelné!
A szinkron hasonlít az eredetihez, és elég jól csinálják, mintha tényleg az eredetit hallanánk (amúgy szerintem a legjobb angol szinkronja a DBZ-nek volt).
Nincsenek proli poénok, hanem tényleg, élvezhető az egész, és hatalmasakat lehet röhögni rajta, pláne a gyökér karaktereken (Mr. Popo, Piccolo, Vegeta és Nappa a kedvenceim).

Affelől nincs kétségem, hogy aki rászán egy fél órát, az tuti szarrá röhögi magát.

Holnap német TZ-t írok, ami ha nem sikerül… nos, akkor szarban leszek.

De ez a sorozat….

Reggelig ezt nézem.

Ti is nézzetek bele, nem fogjátok megbánni! 😉

“Elsimerések”:
– Több mint 2,5 milló Channel Views
– Minden idők 42-ik legtöbben “subscribe”-olt sorozata.
– Új részek megjelenése a TGWTG közösségi oldalon!!! (én is ott ismertem meg őket)

YouTube Channel

Episode 1

snapshot20090416012459
Episode 2

snapshot20090416012600
Episode 3

snapshot20090416012703
Episode 4

snapshot20090416012748
Episode 5

snapshot20090416012832
Episode 6

snapshot20090416012922
Episode 7

snapshot20090416012156

Episode 8

snapshot20090416013439
Episode 9

snapshot20090416013136

Episode 10 (Első fele)

snapshot20090526224705

– So… How Was it?
– (I seen the darkness)
– It was… horrible.
– Good… You survived the first test…
– Oh… thank god!!!
– …But I have some bad news!
– …What?
– You’re going baaaaack. :3
– Wh-what…?

– BYEEEE!!! :3 :3 :3
– NAAAAHHH

Mostantól oldalt, a rovataim menüpontnál lehet nézni, ezt a bejegyzést fogom szerkeszetni, és rakosgatom be az új részeket! 😉

– Y’know, I was trying to be a team player… trying to be a nice guy.
– You… killed… HALF… our friends.
– I said: trying.

6 hozzászólás

  1. Ide majd még visszatérek holnap. Csak ne felejtsem el 😀


  2. Az 1. rész linkje nem jó, majd remélem frissíted még a különkiadásokkal és valami letöltési lehetőség stleg 😀


    • – Első link javítva (sajna törölték YT-ről, de valaki leszedte)
      – különkiadásokat nem rakom ki, mert sok van 😀
      – letölteni sem lehet sajna, csak YT-től direkt, kicsiben
      – viszont kiraktam az új rész első felét! 😀


  3. Nemtom mi történt de fulklosan a TeamFourStart törölték a YTről :S


    • Az gáz.
      Én viszont letöltöttem az összeset! 😀
      Az extra kis baromságokat is, majd egy torrentbe összegyűjtöm és feltöltöm valahova!


  4. http://www.absintchild.wordpress.com



Írj valami szépet. Vagy ne.