h1

A 20 kedvenc rajzfilmem

2011. február 20.

Az animék, bár nagy hatással voltak rám, azért a “klasszikus” rajzfilmek sem elhanyagolhatóak, sőt! Bolygó Kapitánya, Dínó-Dili, sorolhatnám a klasszikusokat az igazán nagy remekművektől, a classic shit kategóriáig (mint pl. a Diabolik, amiben kettő, azaz KETTŐ DARAB szinkronszínész szerepelt végig). Mindenkinek voltak/vannak kedvenc rajzfilmcsatornái (Minimax, Fox Kids/Jetix/Disney Channel, Nickelodeon, Cartoon Network, stb.), műsorblokkjai (Kölyök Klub, stb.), és miután Péter negatív tízes listája ihletet adott, jöjjön az én 20 kedvencem!

20: Kenguk
Kangoo, francia rajzfilmsorozat, 1996-1999, Kölyök Klub

A Kenguk egy 5 fős kosárlabdacsapatról szól, akik kengurukból állnak. A francia sorozat bár nem volt valami nagyon kiemelkedő, és nagyon nehéz róla bármiféle infót találni, a Kölyök Klub-on imádtam nézni, mivel pont akkor kezdték nyomni, amikor nagy kosárlabda mániás voltam. Egy rész általában annyiból állt, hogy egy bajnokság keretében nyomták le a gyökerebbnél gyökerebb rivális csapatokat, miközben random embereket szabadítanak ki, random gonosztevők karmai közül. Készült folytatása is Kangoo Juniors címmel, de arról csak egy borítóképet találtam, és az se nagyon győzött meg, finoman szólva.

19: Hódító Hódok
The Angry Beavers, amerikai rajzfilmsorozat, 1997-2001, Nickelodeon

Norbert és Dugó egy épp önállósult hód-duó, akik új gátat építve élik mindennapjukat. A poénok nagyon ütöttek, laza dumákat nyomattak a szereplők, a grafika szemrevaló, a szinkron pedig minőségi volt. A sorozat aranyos és pörgős tudott lenni egyszerre, de nagyon ritkán láttam, attól függetlenül, hogy a Kölyök Klubbon is adták, pusztán emiatt került a hátsó fertályba, de mindenkinek ajánlom, aki esetleg kihagyta volna!

18: Louie Élete
Life with Louie, amerikai rajzfilmsorozat, 1994-1998, Fox Kids

Ez a sorozat egy igazi kuriózum, nagy részt valós eseményeken alapul, a címszereplő Louie Anderson is egy élő személy, egy híres amerikai stand-up komikus, műsorvezető és író. Ez a sorozat a többiekkel ellentétben a lassabb vonalat képviselte, nagyon mesélős stílusával, és nagyon ritka volt az in-your-face poén, inkább hasonlít a Hé, Arnold! és a Dokik sorozat keverékének: hétköznapi helyzetek, megmosolyogtató szituációk, de nem fogjuk magunkat halálra röhögni. A kedvenc részem az volt, amikor a szomszéd néninek karácsonykor összehoztak egy csomó díszt, meg karácsonyfát, mert azt hitték, nem volt rá pénze, de mint kiderült, zsidó volt, és azért nem rakott ki semmilyen giccses bisz-baszt a tetőre. 😀

17: MacsEb
CatDog, amerikai rajzfilmsorozat, 1998-2001, Nickelodeon
Tipikus Nick-es baromság, a jobbik fajtából (nem mintha annyi rossz lenne). A főhős két karakterből és két személyiségből áll, remekül kifigurázza a kutyák és macskák szokásait. A sok random poén tetszett, de nem volt annyira elmebeteg, mint pár hozzá hasonló, viszont a két házi kedvenc paródiája néha elveszett ezek miatt.

16: A Maszk
The Mask: The Animated Series, amerikai rajzfilmsorozat, 1995-1997, Cartoon Network

A három évadot megélt sorozat a Jim Carrey főszereplésével készült legendás film, A Maszk, és a legendásan rossz folytatás, A Maszk Fia filmek közé sorolható az idővonalban. Bár a filmet hazánkban nem adták ki DVD-n (ami a hazai kiadók megbocsájthatatlan bűne, remélem a pokolba kerülnek miatta egyszer), a karakter még élénken él az elmémben, egyszerűen kitörölhetetlenné vállt, az iszonyat gyors, akciódús részek miatt, és a hasfalszaggató poénok miatt. A rajzfilmsorozat 100% hűen adta vissza a filmben látottakat, vétek kihagyni!

15: X-Men: Evolúció
X-Men: Evolution, amerikai rajzfilmsorozat, 2000-2003, Cartoon Network
Érdekesség, hogy eredetileg Fox Kids-es rajzfilm, ennek ellenére hazánkban tudtommal a Toonami adta, a CN-en. Mindegy. Kevés amerikai képregényhős/világ tetszik, de az X-Men mindig is azok közé tartozott. A sorozat fiatalos volt, lendületes, sok csavarral, és persze rengeteg klasszikus karaktert vonultatott fel.

14: A Kullancs
The Tick, amerikai rajzfilmsorozat, 1994-1996, Fox Kids

A Kullancs talán az egyik legnagyszerűbb paródia-sorozat, ami a fentebb említett amerikai szuperhősök világának mutat görbe tükröt. Elmondhatatlanul gyökér karakterek, nagyon erős humorfaktor, szintén imádtam nézni. Artúr, a Molylepke pedig a legkomolyabb sidekick, akit valaha kitaláltak! 😀

13: Johnny Bravo
Johnny Bravo, amerikai rajzfilmsorozat, 1997-2004, Cartoon Network

Örök klasszikus, vitathatatlanul a listában a helye! Igazából sosem értettem, miért ekkora lúzer Johnny Bravo, mert mindene megvan hozzá, hogy egy visszafogottabb Duke Nukem válhassék belőle: nagyon laza, állandóan csajozik, kicsit Elvis-imitátor jellegű izomagy, aki mondjuk nagyon nyomulós, az anyukájával él, és egy barátja van, egy nerd.  De nem is gond, a sorozat nagyon egyéni volt, a legendás táncát állandóan nyomattuk általánosban, imádtam nézni. Külön kiemelném Jeff Bennettet, aki Johnny szinkronszínésze, és hihetetlenül jól utánozta Elvis-t!

12: Nyekk, a Macska
Eek! The Cat, amerikai-kanadai rajzfilmsorozat, 1992-1997, Fox Kids

A legjobban eltalált cím, egy Tom & Jerry jellegű szadista rajzfilmhez. Az eredeti sorozattal ment párhuzamosan egy dinós mellékág is, ahol 3 dinó próbált elkapni 2 ősembert, különböző, elég modern fegyvereket felhasználva (sajna annak a magyar címe nem jut eszembe). Mindkettő frenetikus volt!

11: Jack, a Kalóz
Mad Jack the Pirate, amerikai rajzfilmsorozat, 1998-1999, Fox Kids

Az egyik legjobb, és egyben legtragikusabb sorsú rajzfilm a listán. Mindössze egy évig ment, összesen 13 rész készült belőle, és ennyi, az amcsik érthetelen okból levették a képernyőről, pedig hatalmas potenciál volt benne. Rövidsége ellenére is magabiztosan állíthatom, hogy Jack és Büdi kalandjai kultuszrajfilmmé avanzsálódott, a hihetetlenül jó humor, szép grafika, és kellemesen adagolt random dolgok miatt. Remekül felépített sorozat volt, leginkább a Monkey Island sorozathoz tudnám hasonlítani. Egy kis érdekesség: IMDb-n a sorozat (kapaszkodjunk meg) 9,4 ponton áll, 10-ből!!! Nagyon nagy kár érte!

10: Phineas és Ferb
Phineas and Ferb, amerikai rajzfilmsorozat, 2007-, Disney Channel

A Fox Kids megszűnésével egyre csak csökkent a színvonal az utána következő Jetix-nél, hát, amikor megláttam, hogy abból is Disney Chanel lett, leszoktam a rajfilmekről: a Nick-et is alig lehet fogni, a Cartoon Network-ről meg inkább ne is beszéljünk. Ám soha nem gondoltam volna, hogy a Disney csatornán találok nézhető sorozatot! Pedig a Phineas és Ferb az egyik legjobb rajzfilm, amit az utóbbi években láttam, kétségtelenül a TOP 10-ben a helye! A sztori egyszerű, mint a faék: Phineas és Ferb épp nyári szünetüket töltik, ami nem túl hosszú, ezért elhatározzák, hogy minél több mindent kipróbálnak, amit csak lehet, és meg is teszik azokat, hihetetlen találmányainak köszönhetően! A sorozatban csak úgy nyüzsögnek a jobbnál jobb karakterek, a sorozat “főgonosza”, Dr. Heinz Doofenshmirtz abszolút favorit nálam, főleg a ratyibbnál ratyibb találmányaival, és azok frenetikus magyar elnevezéseivel (szörnyfurgon elkaponátor, stb.), de említhetném még Kacsacsőrű Kerry-t (az eredetiben Perry the Platypus), vagy az ő főnökét is… Röviden és tömören: aranyos, kedves, nagyon vicces és szerethető. Azaz: BÜNTET!

09: Batman Beyond
Batman Beyond, amerikai rajzfilmsorozat, 1999-2001, Cartoon Network

Batman a kedvenc amerikai képregényhősöm, az egész világ, a karakterek, a sztori, minden a helyén van. A Batman Beyond enyhén animés beütésével először nem győzött meg, pedig az egyik, hanem a legjobb Batmenes rajzfilmsorozat. Lehet, hogy a jövőben játszódik, ám a klasszikus karakterek, a sötét világ, minden teljesen autentikus.

08: Ed, Edd és Eddy
Ed, Edd n Eddy, kanadai rajzfilmsorozat, 1999-2009, Cartoon Network

Ha beteg rajzfilmek, akkor Nickelodeon, de azért a Cartoon Network-öt se kell sajnálni, neki is megvannak a maga elvontabbnál elvontabb sorozatai, melynek legjobb példája a kanadai kortárs rajzfilmipar csodája, az Ed, Edd és Eddy. A rekordnyi, 6 évadot megélt sorozat igazi kuriózum volt, aminek dolgait, karaktereit, történéseit 99%-ban senki sem értette, mégis imádtuk nézni, mert annyira szürreális, és elvont volt, a felnőttek nélküli kertvárosi gyerkőcök élete, hogy na! A történet gyakorlatilag lényegtelen, a szereplők 1-1 gyerektípust parodizálnak ki, és így történnek randomabbnál randomabb poénok, amik néha gusztustalanok, néha szimplán betegek voltak. Pont ezért szerettük, és pont ezért élt meg 70 részt a sorozat, és ezért lett a CN egyik legnépszerűbb és legkultikusabb sorozata.

07: Mucha Lucha
¡Mucha Lucha!, amerikai rajzfilmsorozat, 2002-2005, Cartoon Network

Én imádom a pankrációt! A mexikói maszkos vonalat pedig még jobban! Az autentikus sorozat Pattogó, Buena Lány és Bolha szemszögéből mutatja be, hogyan vállnak a lucha iskolában igazi luchadorokká! A sorozat történelmi jelentőséggel is bír, mivel ez volt az első Adobe Flash-ban készített rajzfilmsorozat, amit TV-ben is leadtak! A poénok, a szerethető karakterek, a sztori, és a lucha-életérzés teljes hitelességgel való átültetése miatt itt a helye a TOP 10-ben!

06: Hé, Arnold!
Hey Arnold!, amerikai rajzfilmsorozat, 1996-2004, Nickelodeon

A Hé, Arnold! a legendás Craig Bartlett munkája (Fecsegő Tipegők), és az egyik kedvencem volt a Nickeoldeon-on, ami a negyedikes, amerikai, focilabdafejű Arnold napjait mutatja be. A sorozat a Louie Életéhez hasonlóan a lassabb, melankolikusabb vonalat képviseli, főleg a barátságról, családról szólva. A karakterek szerethetőek voltak, a grafika nagyon tetszett, a Madáremberes rész pedig az egyik legszebb rajzfilmepizód, amit  valaha láttam! Elgondolkodtató, kellemes sorozat volt ez is.

05: Garfield, Garfield és Barátai
Garfield, Garfield and Friends, amerikai rajzfilmsorozat, 1982-1991, 1988-1994

A Garfield képregényeket nagyon szerettem, rengeteg szám van meg, de egy idő után ellaposodott, és nem tudott újat mutatni, így leszoktam róla. Ami viszont örök érvényű marad, az a remek rajzfilm adaptáció, amiből kettő is készült, és mindkettőt vetítették is kis hazánkban. Mit lehet erről mondani? Garfield-fíling, kicsit terjedelmesebb kivitelben. Rajongóknak kötelező!

04: Rokkó Modern Élete
Rocko’s Modern Life, amerikai rajzfilmsorozat, 1993-1996, Nickelodeon

Na, ez tényleg a legbetegebb a legbetegebbek közül. Az egyik legelvontabb rajzfilmsorozat, amit valaha láttam, nagyon változóan gusztustalan poénokkal, és humorral. Ugyanakkor élvezet volt nézni, a karakterek nagyon egyéniek, a részek pedig kiemelkedően változatosak voltak! A fülbemászó, azonnal megszerethető főcímzenét pedig a legendás amerikai new-wave banda, a The B-52s készítette!!! Elvontsága ellenére nagyon beletudta magát élni az ember Rokkó helyébe, mivel ő volt a legnormálisabb pont a rajzfilmben, az egyik epizódnál, ami egy horrortörténetet mesélt el, konkrétan elsírtam magam kiskoromban. 😀 Ettől függetlenül kellemes emlékeim vannak a sorozatról, azért is van benn a TOP 5-ben!

03: Bátor, a Gyáva Kutya
Courage the Cowardly Dog, amerikai rajzfilmsorozat, 1999-2002, Cartoon Network

Erről a sorozatról tényleg csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, ha valamit kitudok nyögni róla. A Rokkó elég beteg sorozat, de ez mindent üt, én szóltam! A sztori egyszerű, összesen 3 főszereplőnk van: Bátor, egy gyáva kutya, aki egy farmon él, az idős Bagge házaspárral: a kedves nagymamával (Muriel), és az ellenszenves, zsémbes nagypapával (Eustace). A farm nagyon kietlen, tényleg, mintha egy sivatag közepén lenne, csak még dombok sincsenek, teljesen sík az egész környék.  Az amúgy átlagos amerikai farmer családot parodizáló Baggék telkét pedig különösebbnél különösebb lények és figurák látogatják, köztük ufók, szellemek, kísértetek, elmebetegek, őrült doktorok és még sorolhatnám. A naiv nagymama, és szenilis nagypapa védelmére pedig a lyukas fogú, pink színű kutyusuk siet, aki öt részenként ha 1-2 értelmes szót mond, 99,9%-ban nem beszél, csak mormog, vonyít, üvölt, stb. Ha egy szóban össze kéne foglalni a sorozatot, akkor azt mondanám, hogy pszichopata. A sorozat kultstátuszt vívott ki magának (a legendás amerikai alternatív rock banda, a They Might Be Giants még egy dalt is írt a sorozatról), de azt a mai napig nem érti senki, hogy adhatták le egy gyerekeknek szóló csatornán, délután, vagy kora este a részeket. A sorozat nagyon sötét és nyomasztó hangulatát nemcsak a szociopata és elmebeteg karakterek segítik, hanem a mai szemmel is bitang jól mutató, CG és kézzel rajzolt grafika keveréke, és a zenei aláfestés is, amire nem tudok egyszerű jelzőkkel illetni, egyszerűen a legjobb, amit valaha hallottam, a gregorián, opera, komolyzenéket kívül modernebb elektronikus és ambient dalok képezik az atmoszférikus jelleget. A sorozat nagyon elvont és szürreális, ugyanakkor félelmetes is, 1-2 részt simán illethetünk horrorisztikus jelzőkkel. Ennek ellenére a bronzérem az övé, pont azért, mert még animében sem látni ennyi elvont karaktert, ennyire nyomasztó is kietlen környezetet, ennyi hátborzongató és horrorisztikus jelenetet, ami ugyanakkor meglepő könnyedséggel ragadja el a nézőt. Egy szürreális sci-fi/horror rajzfilm? Ez tényleg egy deep sorozat, kötelező jelleggel ajánlva mindenkinek!

02: Megas XLR
Megas XLR, amerikai rajzfilmsorozat, 2004-2005, Cartoon Network

Az animés beütésekkel rendelkező rajzfilmekkel operáló Toonami nagy kedvencem volt, de a Megas XLR, az mindent vitt. A mindössze két évadot megért sorozat szintén a legendás sorozatok közé tartozik a CN repertoárjából: fiatalos, zúzós, akciódús, laza karakterek, még lazább dumák, egész kellemes mennyiségű pop-kulturális utalás (videojátékok, pankráció, heavy metal, rock’n’roll, gyorséttermi kaják), jó csajok, mi kell még? A sztori két barátról szól: a dagadt és enyhén destruktív Coop, és az állandóan nyomuló Jamie átlagos hétköznapjait töltik (hol máshol, mint New Jersey-ben), amikor is egy idegen életformák elől menekülő kommandós csaj (Kiva) a jövőből visszautazik, hogy visszaszerezze a Megas-t, az óriásrobotját, amit az emberiség megmentésére építettek, ám hiába, mert mire megtalálja, Coop a hot rodjába sufni-tuningolta az óriási mechát. Így hát a trión a sor, hogy visszaverjék a sok gonosz űrlényt. Ennyi, és nem is kell több az ezüstéremhez!

01: KaBlam!
KaBLaM!, amerikai rajzfilmsorozat, 1996-2000, Nickelodeon

A KaBlam! a Nickeoldeon-on volt látható, és nem is egy rajzfilm volt, hanem több, kisebb rövid sorozatot gyűjtött egybe. A műsorvezetők (Henry, June) történetei szintén különálló részeket képeztek az átvezetőikkel, amik olyan legendás rövidkékhez nyújtottak előételt, mint pl. a Sniz és Fondü, Akciócsoport Most!, Prométheusz és Bob, A Különcködők, vagy Loopy Élete.  Mindegyik kis sorozat külön-külön is megállná a helyét a toplistában, de így egyberakva még inkább! Nagyon változatos, nagyon vicces volt az összes rész, talán ezen röhögtem a legtöbbet. Hát, ez lenne az első.

Összegezve:  Jó hosszú lett, de nem akartam egy kedvencet se kihagyni. 😀 A Nickelodeon, a Fox Kids és a Cartoon Network remek sorozatokat sugárzott, kér, hogy mostanra mindhárom csatorna elkurvult, és nézhetetlen, ötlettelen sorozatokkal bombázzák a mai fiatalokat. Pár alap sorozatot ugyan kihagytam (Tom & Jerry, Dexter Laboratóriuma, Pindúr Pandúrok, Hanna-Barbera rajzfilmek)m de ez a TOP 20 az én top kedvenceim listája, és szerintem nem hagytam ki semmit. Aki esetleg kihagyott volna párat ezek közül, azoknak a pótlást ajánlom, nincs késő elkezdeni ezeket, nagy részüket ma is élvezhetőnek tartom. 🙂

31 hozzászólás

  1. Jó lett, szép részletes, ebből vagy 6-8 nálam is tuti szerepelni fog. =D


  2. Király lista, túlnyomó részéről osztom a véleményt. Megas XLR/Jack/Rocko trióért külön probs. 🙂


  3. Akkor úgy illik hogy ezt is kommentáljam:

    20: ezt nem ismerem.

    19: Sajna én is keveset láttam belőle, de mikor találkozok egy Norbi nevű építész haverommal, folyton beugrik a rajzfilmbeli Norbert.

    18: Louie élete egy tényleg fasza sorozat, csak nem tudom hogy mi volt az utolsó részben. Valszeg’ mindig lemaradtam róla.

    17: Szerettem, noha kedvencnek nem nevezném.

    16: A film nagyon bejött, és a rajzfilm se volt rossz.

    15: Ez nekem sosem jött be, a 94-es X-Men viszont egyik kedvenc szuperhősös sorozatommá vált.

    14: Kullancs dettó. A “kanál” örökös kedvenc ha csatakiáltásról van szó.

    13: Johhny Bravo kalandjait is imádtam. Bár Jeff Bennetthez én könnyebben társítom Kyle Katarnt a Jedi Knight II-ből.

    12: Nyekkék kalandjai is ütöttek, különösen Cápi karaktere lett a kedvencem. A dínósnak pedig azt hiszem az volt a címe hogy: “Nyekk és a szörnyű villámdínók”.

    11: Mad Jack a kedvencem, nekem speciel ez a numero uno. És igen, tényleg nagy kár érte. Szerintem Rékasi Károly ebben a rajzfilmben nyújtotta a legjobb alakítását Jackként.

    10: Nem rossz, de engem nem fogott meg.

    09: Ez viszont nagyon üt, különösen mikor megemlítik benne Philip K. Dicket, akinek az irodalma nagy hatással volt a sorozatra.

    08: Ez sem lett a kedvencem.

    07: Ezt is szerettem, mert én is kedvelem a pankrációt.

    06: Az egyetlen olyan rajzfilm, ahol Dögei Évát teljesen el tudtam viselni.

    05: Régen én is nagy Grafieldos voltam, de anyagi okok miatt már nem veszem a köteteket meg a füzetes képregényeket.

    04: Ezt is de imádtam. Rocko mindig bizonygatta, hogy ő nem kutya, hanem wallaby xD.

    03: Szintén nagy kedvenc, az összes részét láttam.

    02: Ebből egy részt sem láttam.

    01: Ebből viszont már annál többet. A SNIZ farmer örökre megmaradt. xD

    Ez a sok lista megihletett, majd én is összedobok valamit.


    • Bővítés: A Bátoros-üldözős jelenet alatt 0:15-kor elhangzó hangemelkedés, pontosan ugyan olyan mint a The Longest Journey-es nyitó-videónál: http://www.youtube.com/watch?v=HrxRyi5Mp0M 2:20-kor. Plágiumról egyik esetben sem lehet szó, mert kb. ugyanakkor ment a rajzfilm, amikor megjelent a játék.


  4. Most öregnek érzem magam, mert ebből alig ismerek valamit.

    Bátor, Maszk, Hódok, azok alapművek.

    Jonny Bravo is tetszett.

    Batman Beyond, az utolsó részen kívül soha nem fogott meg, az alapsorozatot minden szempontból jobbnak tartom.

    Ed, Edd és Eddy = kb mindent és mindenkit utáltam benne.

    Többiből nem sokat láttam, vagy teljesen kimaradtak.


  5. Garfield-et én is szeretem, többi rajzfilmet sajnos nem ismerem.


  6. Nickelodeon sajnos nem volt nekünk, ezért inkább Cartoonös és Fox Kidses voltam, de így elmondhatom, hogy a nagy részét láttam és szerettem/szeretem is. 😀


  7. És hol van a South Park?Az aztán tényleg alap!Nem?


    • De-de, meg a Family Guy is, ezekre pont a kirakás után jöttem rá, hogy kifelejtettem, de jó kifogás, hogy most csak a “gyerek” rajzfilmek kerültek ki, a felnőttebb sorozatok nem (pl. még: Firka Villa, A Kertvárosi Gettó). 🙂


  8. Freakazoidra emlékszik még valaki? 😀


    • Én igen. 😀


    • Én igen! 😀 Nagyon vacilláltam, hogy bekerüljön-e, de végül kihagytam, mert csak 1-2 részt láttam belőle, de ettől függetlenül alapmű!


    • Én is emlékszem. Hasonlóan be volt speedezve mint a Maszk. : ) Majd lehet én is csinálok egy ilyen listát.
      BTW, ezt a Kengookat nagyon utáltam. Volt még egy hasonlóan irritáló sorozat: az S.O.S. Krokkok, sztem ugyanazok csinálhatták.


  9. Úristen, nagyon nosztalgikus a lista. egy csomó eszembe sem jutott volna, akkor se ha bottal vernek. 🙂 KaBlam:D


  10. Nos, Benyo… voltaképp meg kell, hogy köszönjem neked, ugyanis régi szép emlékeket idézett fel bennem ez a bejegyzésed^^ S bár lehet, hogy kicsit későn reagálok – így bő 4 hónap távlatából -, de ugyebár jobb későn, mint soha xD Szóval:

    Kenguk – alap volt még pár éve; emlékszem, volt hogy már 6-kor adták reggelente és ha fel bírtam kelni, néztem is 😀
    Hódító Hódok – sajnos csak pár részt láttam belőle :S De nem rossz!
    Louie élete – alap ez is, középsulis padtársammal is beszédtéma volt azért xD
    MacsEb – ezt nem ismerem sajnos^^”
    A Maszk – Á, egyik kedvenc volt anno! Hála Istennek nemrég találtam egy oldalt, ahol vannak meg részek 😀
    X-Men Evolution – mint a képregény nagy rajongója, naná, hogy szeretem!
    A Kullancs – kb. mint A Maszk, úgy vagyok vele! Sok nevetnivalót szolgáltatott 😀
    Johnny Bravo – emlékszem, volt hogy haverokkal ezt néztük a folyosón (középsuliban), persze sokan fújoltak, hogy kapcsoljunk el, de nem érdekelt xD
    Nyekk – hát, nem volt kedvenc, de rossz sem^^
    Jack, a kalóz – na ez már igen! A patkánytól kifeküdtem xD (mint A Gimnázium fantomjában a Gróf patkánya… ha ismered :D)
    Phineas és Ferb – hát természetesen alap, szégyen – nem szégyen, még pár “sláger” szövegét is tudom félig-meddig xDxD
    Batman Beyond – na ezt a sorit nem, de úgy Batman sorikat alapból ismerem, meg a képregényt is persze és ő az egyik kedvenc szuperhősöm 😀
    Ed, Edd, Eddy – nem kedvenc, de elmegy egynek 😀
    Mucha Lucha – hát lehet nem szeretni egy pankráció-fannak?! 😛 Mostani agyammal már azt mondom: a főhősre egyfajta Rey Mysterio-ként lehet tekinteni 😀
    Hé, Arnold! – hát ezt nem ismerem^^”
    Garfield – alap!!! Képregényben csakúgy, mint rajzfilmben
    Rokkó – hát ez nálam kimaradt sajnos^^”
    Bátor – jó sorozat, a kutya meg haláli xD
    Megas XLR – na ezt mindenképp megnézem majd, még jó, hogy felhívtad rá a figyelmem a bejegyzés által 😛 Szeretem az ilyesféle sorikat
    KaBlam – na erről még csak nem is hallottam soha! xD
    Amúgy, nekem a cikked azért is volt ilyen élvezetes, mert ezeken kívül még számtalan király rajzfilm eszembe jutott (Tini Nindzsa Teknőcök – a 2003-as!, Az oroszlánfejű herceg, Jackie Chan kalandjai, Pókember, Kutyavilág stb.) és maga a feeling… na ezekért érdemes volt felkelni anno! Néha ha fenn vagyok, belenézek a mostani kínálatba… hát nem dobok tőle egy hátast -.-”
    De hát, ez van, változik a közízlés sajnos x’D
    Bocs a hosszú kommentért, Andy voltam


    • Ugyan, bárki bármihez bármikor hozzászólhat, nincsenek “időhöz”, sem terjedelmi határokhoz kötve a kommentek. 😀 )rülök, hogy tetszett a lista, látom, szereted a pankrációt, jó is az, kár, hogy itthon köbö lehetetlen nézni normálisan!


      • Na igen -.-” Van ugye bár az Eurosportos adás, de hát fél órában mi az, na meg néhol kiakadok, ahogy fordítanak xD Tv6-om mondjuk nincs, de hallom: ott szinkronizálják… OMG! Ráadásul hónapokra le vannak maradva. Mondjuk engem egyik se tántorít el attól, hogy nézzem… ott a YouTube, meg hála az égnek találtam egy jó kis oldalt, oda már másnap felrakják a RAW, SD, Impact meg PPV-adásokat 😀 Szóval így elvagyok xD


        • Esetleg én is megkaphatom az oldal címét? xD Szívesen néznék meccseket, és nem csak VLOG beszámolókat. 😀


  11. Naná! 😀 http://www.sports2watch.com 2009-re visszamenőleg vannak RAW/SmackDown adások, PPV gálák még régebbről is, TNA is van meg talán MMA is xD Remélem, segítettem^^


    • Hú, köszi, ez nagyon zsír! Raw, SmackDown érdekel főleg, meg TNA. Sajna annyira nem vagyok benne a témában, de nagyon szeretem, most kezdtem el nemrég a felzárkózást a WWE Smackdown vs. RAW 2010 PS3-as játékkal, amit ki is platinátam. Nagyon hiányzott az a fíling, azóta meg vágyok hasonlóra! 😀 Amúgy van magyar pankráció liga is, arra is elmennék egyszer!


      • Nincs mit! 😀 Hát én igazából 2009 óta vagyok a rabja és szerencsére láttam sok régi idők-beli meccset és persze újabbakat is, azóta minden héten megnézem a RAW/SD adásokat és ha tudom, a TNA Impact-et is! A SD vs. RAW-ból pont múlt héten szedtem le a 2011-est (PS2), egy haverom tanácsára, csak az emulátor, amit letöltöttem, hogy PC-n is tudjak vele játszani, vmiért nem megy -.-” Haver azt mondta, segít… azóta is várom xD Na de hátha jó lesz és akkor mehet a menet 😀 Amúgy, ezt nem állom meg, hogy ne kérdezzem meg: kedvencek? 😛 Igen, mi is gondolkodunk, hogy elmegyünk-e vmikor a HCW egyik adására, ha már az amerikai szervezetek szerény kis országunkba nem jönnék… mondjuk még Romániába is tudtak menni turnézni, se gáz! -.-“


        • Hű bzmg, te aztán vágod a témát! 😀 A HCW-ről nem tudtam, mármint tudtam, de soha az életbe nem tudtam volna rájuk keresni, valami kisfilmet láttam még róluk, az alapján tetszett, amit csináltak. Na, erre biztos kinézek, ismerem is az Oli Sörkertet, 20 percre van tőlem. 😀
          Romániában volt turné? Itt meg nem? Ezt a szégyent…
          Kedvenceim amúgy: Rey Mysterio, The Rock, Jeff Hardy, Triple H, Shawn Michaels aka. HBK, Rick Flair, Daniel Bryan. John Cena-tól viszont van egy eredeti DVD-m (World Life), szóval majd megnézem, aztán ítélkezem, de még nem vagyok nagy fanja. Mindenesetre a hozzáállása és a stílusa tetszik.


  12. Hála Istennek! *nagy sóhaj* Akiket felsoroltál, mindet bírom! Jeff, HBK, American Dragon (a.k.a. Daniel Bryan), HHH nálam is top 10-esek! Flairt is tisztelem, mert amit elért, azt nagyon kevesek tudták eddig. Rey… kedvenc kis luchadorom^^ 😀 Rock-kal sincs bajom, de már akkor inkább azokból az időkből Goldberg vagy Stone Cold! Na igen, John Cena… nálam az első 5-ben van, nagyon bejön és igen: remek a hozzállása, az elvei… igaz, hogy elég nagy push-t kapott, de szerintem megérdemli 😛 Hallod, szerencsés vagy! Eredeti DVD, mondjuk nekem rendeltek egyet – visszahallottam már most – szülinapomra (januárban lesz, az a gáz -.-” xD) A DX (Shawn és Triple H párosa) pályafutásáról, úgy várom már!!! Illetve még Randy Orton alias The Viper, akit nagyon bírok, na meg régi örök kedvencem, Undertaker 😀


    • Csak egy eredeti DVD-m van, amit a PS3-as játékhoz adtak. xD De azt megfogadtam, hogy első fizetéseim egyikéből veszek egy WWE öv replikát (nagyon nem olcsó)! 😀 Ez a HCW nagyon komoly cucc, ezekre mostantól rendszeresen járni fogok, 1000 a beugró, ami teljesen korrekt, a helyet ismerem, és közel van, a YT-s videóik és Facebook profiljuk alapján (be is jelöltem őket) pedig jól is tolják!


      • Kya! Jól tolod! Én remélhetőleg szeptembertől fogok dolgozni – na meg tanulni is mellette xD – és majd venni akarok pár fancuccot – pólót, csuklópántot, sapit, ilyesmit, viszont erre nem is gondoltam még… hát az fix, hogy kurva drága, na de a jó dolgok nem ingyenesek 😀 Amúgy igen, ígéretes a HCW, én is mennék, csak elég messze lakom Pesttől, ergo a jó dolgoktól xD Azért majd egyszer elnézek, talán haverom is rá tudom beszélni… egyébként ő komolyan gondolja, hogy pankrátor lesz! Már tréningezik, tud egy csomó finishert 😛 Mondjuk én ilyen álmot nem dédelgetek azért, meg nekem a kick-box/K-1 jobban bejön, majd kick-boxolni fogok járni ősztől, kezdetnek nem rossz azért 😀


        • Jó, én is csak jövőre leszek végzős, szóval minden terv, amit itt közzé tettem az legközelebb is csak két év múlva lesz megvalósítható! 😀 Amúgy én Miz karakterét is bírom, ahogy a nagyszájú hülye gyerekből felküzdötte magát oda, ahova, inspiratív, meg kell, hogy mondjam! Én sajna küzdősportokhoz nem értek, alacsony a fájdalomküszöböm, nincs jó erőnlétem, és köbö annyira vagyok hajlékony, mint egy vasbetongerenda. Pedig próbálkoztam thai box és judo edzéseken is, nem sok eredménnyel. 😀


  13. Ó, ne hogy azt hidd, hogy én “húdeatomsirálymacsó” vagyok xD Magasságom megvan, meg jók a rúgásaim és ennyi… tíz-tizenöt kiló még simán elférne rajtam + izmok ugye… Ezért is foglalkoznék a kick-box-szal inkább, mert nekem bőven elég ha elrugdosom/elütögetem az időt… ezért pl. haverom is csodálom, hogy ő nem sajnálja a testét, mert tényleg, gyakorlás alatt is megsérült már párszor, na meg ő aztán edzeget a javából! Mondjuk ősztől “be leszek fogva”, jön majd fel Nyíregyre és szépen megyünk együtt kondizni – ergo halálom lesz -.-” 😀
    Hm, Miz… a baj ott kezdődik, hogy alapból nem szeretem a heel karaktereket^^” Így őt sem szeretem. Igen, az utóbbi 3 évben sokat fejlődött, ámbár az elmúlt 1 év során teljesen tiszta meccsen még nem láttam nyerni – vagy a “segédje” Riley, vagy a bőröndje, vagy vmi stikli mindig volt 😛 Ámbár vannak kivételek heel-ek közül, akiket bírok: CM Punk és Batista pl. Igaz, utóbbi tavaly óta nincs a WWE-ben, előbbinek meg épp két hét múlva jár le a szerződése, aztán most még McMahonnal is összebalhézott -.-” A hülye elnökje meg még megfenyegette Cenát is – aki most a RAW legnagyobb húzóembere! – hogy ha veszít Punk ellen, akkor kirúgja -.-” Persze nyavajogni tudnak a nézettség visszaesése miatt! Bár gondolom, ez csak egy ügyesen megkomponált storyline része, Na mindegy… hiányoznak már azok a nevek, mint Jeff Hardy, HBK, Jericho, Edge, Taker és HHH is inaktívak jelenleg. Cenán, Mysterio-n és Ortonon kívül szinte nincs is már nagy név ott. Persze, tolni kell az újakat is, de azért a legtöbbjükhöz nem fűznék nagy reményeket xD Pont erről írtam itt WP-en első igazi bejegyzésem, meg van egy TNA-s is… érdekes módon azt mostanság erősebbnek tartom, mint a WWE-t, pedig régen ez még elképzelhetetlen lett volna! Hiába no, változnak az idők 😀 Ami egyiknek szívás, a másiknak kedvező xD
    Jut eszembe: TNA-ből is van(nak) konkrét kedvence(id)?


    • Miz nagypofájú heel karaktere nekem sem jön be, de amúgy maga a sztori, hogy a semmiből elért valamit, az már annál inkább! 😀 TNA-t annyira nem vágom sajna. 🙂 Spoony vlogjait néztem, 1-2 karakter neve ismerős onnét, de amúgy nem nagyon vágom.


      • Talán azoké, akik régebben a WWE-ben nyomták 😀 Jeff is ott volt legutóbb, csak… ugyebár van ez a drog-ügye, amit most tárgyaltak -.-” Pedig nagyszerű pankrátor, kár érte, hogy így elbaszta magát :S
        Amúgy, hogy kicsit más vizekre is evezzünk… animék közül melyek a kedvenceid? Több régebbi bejegyzésed is olvastam vissza, de olyat nem találtam^^” Max. ha írtál régebben, megadhatod a linkjét és elolvasom xD Én “shounen-fight buzi” vagyok, írni fogok egy top 10-es listát egy-két nap múlva a blogomba, de abból legalább 8 ebbe a kategóriába fog esni, talán mindegyik 😛


        • Igen, akit ismerek onnét az Jeff meg ugye Hulk Hogan. 😀 Majd lassan én is összedobok egy kedvenc anime listát, mert az kimaradt. 😀 Lehet jövőhétre kész is lesz.


  14. Nekem is bejött a lista nagyrésze bár nekünk csak cartoon network-unk volt sajnos de attól függetlenül a nagy részét ismerem.
    Van pár amit én hiányolok mert nekem nagy kedvenvem voltak(pl. Nyomi kalandjai, Chowder, Fosterék háza) de én ezeken nőttem fel. Meg persze a klasszikusokon.



Írj valami szépet. Vagy ne.