Archive for 2010 01 12

h1

Újra Én vagyok!

2010. január 12.

A Needless és a K-On után végre újra animézek.

Ezen én is meglepődtem. 😀

Ez a Kenichi kebaszottul bejön. A mangát most olvasom (még fut!!!), és nagyon bejön. Csütörtökön meg amint hazaérek, elkezdem szedni az animét is.

Aki esetleg talál valami normális torrentet a sorozathoz, azt megköszönném (igényeim nem nagyok: angol+japán hang, softsub legyen).

Amúgy kettest kaptam Biblikusokból. Ami azért jó, mert nem buktam meg. Már csak két vizsgám van (19: Info, 20: Nyelvtudomány Pótvizsga).

Viszont rendesek voltak a felsősök: “hivatalosan” is be lettünk avatva. Ennek abszolváláshoz az kellett, hogy a LEGNEHEZEBB és LEGSZOPATÓSABB tárgyakat vetették fel velünk szabadon választhatóként. De megcsináltuk! Yepp. Egy srác sajnos kiesett (mondjuk hozzátartozik, hogy alapból elég link volt, pluszba az anyja is a H1N1 egyik áldozata lett, pluszba emiatt még drogozni is kezdett emiatt meg…. na mindegy), de még bírjuk.

Medjyek is vissza mangát olvasni.

Torrentet meg keressetek nekem, mert szerettek!

Láv!